За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

сряда, 28 август 2013 г.

Лабиринти

Виждам лабиринти от както прочетох "Физика на тъгата". Прочетох си я доста след излизането й и разбира се, съм обсебена. От книгата. И автора. И съм благодарна, че има книги като тази, та да ни въвличат и завъртат, и съвсем да ни откъсват от всичко и всички. Поне докато ги чете човек. 
И така, съвсем логично и очаквано, се породи идеята ми за книгоподвързия-лабиринт (която ще претърпи метаморфози, усещам го)... и след като пъзелът вече беше реализиран :)
Тази конкретно отиде при изключително специален човек. С благодарност. Не само моя :)


Освен това, представяте ли си, да се сблъскам с щастието да намеря (съвсем случайно) плат на лабиринтени тунели... и да го подмина?! Изкачах го търпеливо да измине дългия път от онлайн магазина на братята американци, през техните пощи, до "колетното" на нашенските (добре познати) БГ Пощи, митническия им отдел, обяснения пред недоумяващата митническата инспекторка (?!) "за какво са ми тези парцалчета?"... но чакането определено си заслужаваше!


И така, стиснала пакетчето с платчетата от братска Америка и с рояци идеи в главата си, започнах да кроя и режа...


Докато не получих тази и още няколко (а и други ще има) чудни книгоподвързии! Тази... чакаше реда си от месеци. И съм щастлива с крайния й вариант.
А шалтето, мили мои, беше предвидено за цветен лабиринт... Предвид стеклите се непредвидени обстоятелства около него обаче, (а най-вече лиспата на достатъчно бял плат) доби малко по-различна форма. И идея. "Разпикселирах" лабиринта. (Първоначалната схема беше тотално преначертана, разместена и пресметната отново). Поне разпикселиран изглежда в главата ми. Нюансите на цветовете (които толкова ме грабнаха) все така се вплитат един в друг... но не под очертанията на лабиринт... 

размери: 150 см х 200 см

И така получих моята "дъга-лабиринт", уважаеми...


Разчупих и гърба... 


Завъртя го барабанът на пералнята и е готово за показване... от септември - в Ръкоделницата :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар