За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

неделя, 26 февруари 2012 г.

Рецепти за мъфини...

Имам два варианта - ядлив и НЕядлив. Започвам с втория: преди десетина дни Мария (на която благодаря за доверието, търпението и провокацията) ми писа, че нейна приятелка има нужда от книгоподвързия и ключодържател... с мъфин (И). Нямах много време за подготовка и приготвяне (но пък в крайна сметка, мъфините са едни не особено трудни кексчета), та се захванах веднага и успяхме (да ги направим и да зарадваме приятелката на Мария).
Придържах се към розово-жълтата гама (след като бях експериментирала със зелено... но ментов мъфин е странно някак?!) и към панамено-кафеникаво-бежавите кошнички...

И в крайна сметка получих ето този резултат:


за лице на книгоподвързията (с размери 22 см х 16 см; т.е., за книги около 300-400 стр. обемна хартия)


 и гърба на книгоподвързията... разбира се, закопчава се и има книгоразделител - мъфин :)


и персонализиран надпис си има - с името на собственичката...


и в комплект с ключодържателя (около десетина см висок и почти толкова широк, с пълнеж силиконов пух... и "черешка" за разкош)

Що се отнася до истинските мъфини, така и не съм стигнала до тях, но ако имате малко време, пудра захар, масалце, яйчица и брашанце... направете и вместо мен :))) Да не забравите парченца шоколад... разтапят се прекрасно и придават още по-приятен аромат и невероятен вкус на домашните мъфино-кексчета!!

3 коментара:

  1. Много красиви!
    И с този ключодържател, ключът няма шанс да асе скрие :)

    ОтговорИзтриване
  2. Уау - все съм си мислела, че уж ме бива в графа Сладкиши , но ти изби рибата. Твоята "глазура" на мъфинките е светлинни години преди моите глазури - освен вече да не ги показвам - ха,ха!
    Таня
    Можеше да се пробваш и с ментов и щеше да успееш - сигурна съм. И до него - бутилчица с Мохито.

    ОтговорИзтриване
  3. Хах, Танче, следващият път от мен мъфините, от теб ментова глазура и после ще те подуча на един ментово-почти безалкохолен коктейл (че нещо не се разбрахме с Мохитото)
    Рали, няма шанс, права си... и поради размера, и поради модела :)))

    ОтговорИзтриване