За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

сряда, 28 септември 2011 г.

Кардио-чанта...

Имаше преди години един полезен и много сладък сайт... за еко-чанти... По-скоро, торби за пазар. Бяха ръчно правени, с бродерийки, от американ... и най-най-обикновени. Тъкмо моята страст. Обичам еко-чантите за пазар (нищо, че все още като си ги вадя в магазина ме гледат странно. От време на време и получавам одобрителни отзиви от касиерките:))) Но не поради тази причина се захванах с конкретната еко-торба. За еко-чантите скоро смятам да отворя специална секция и да експериментирам... с варианти на закопчаване, събиране, апликиране и т.н. Конкретната беше замислена първо на апликация, после търсех приложение на апликацията... Понеже адресатът ми е особено мил на сърцето, попитах чинно - отхвърлихме няколко варианта и понеже (странно защо?) ми поръча да ушия "елече" (което определено не е по силите, вкуса и възможностите ми), се заех с изненадваща еко-кардио-чанта. Чанта, защото девойката (и тя като мен) носи такива навсякъде, кардио, защото отговаря на бъдещата й професия (почти е добутала до края на кардио-специализацията си), а "еко"... защото е фен на памучни и естествени материи. 
Мдам, та така се пръкна ето тази торбичка:


С размери прилични... и достатъчно удобни да поберат както продуктите на другарчето от покупка, така и поне няколко А4-формат нещица... Или с други думи - около 30 см х 40 см (ширина х височина). Дължината на дръжката - около 30 см. 


За апликацията (както и за самата чанта) използвах само 100 % памук. Макар че не съм напълно убедена "американът" дали е точно в тази графа, но всякак е от памучните :))


Гърбът е изчистен... като изключим "кардиограмата"... чиято достоверност (както и тази на сърцето) не оспорвам особено... Просто гледах да не приключва :) затова свързах кардиограмата от лицето с тази на гърба (все пак е подарък за професионалист).


А, да... добавих и още една - "мини"... като обкантващ акцент...


Да, разликата между моите най-обикновени еко-пазарски торби и тази е, че си има хастар, с няколко джоба. Винаги ми е липсвал лесният достъп до телефон и портмоне при моите пазарски чанти. Реших да компенсирам. И съм доволна от резултата.
А съм истински щастлива, че моето-кардио другарче си хареса торбичката, че даже го води и на някакво професионално събиране... при други кардиолози и сърце-любители :)))

П.П. Скоро, предполагам, ще ме споходи музата и за други от серията чанти... с кардио-апликациите засега спирам.

4 коментара:

  1. Трябва да ти се признае, че чантите, пък и всички подвързии, които видях са страхотни! Много идейни и очевидно пипнати с чувство! Поздравления за чевръстите ръце!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря :))) да, емоцията ми е изключително важна... пък и вярвам, не само за мен ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления и от мен... и на моето сърце легна тази чанта!

    ОтговорИзтриване
  4. Spot on with this write-up, I truly believe that this
    amazing site needs far more attention. I'll probably be back again to see more, thanks for the advice!

    Feel free to visit my web blog: washer repair Temple Terrance

    ОтговорИзтриване