За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

вторник, 23 август 2011 г.

Усмихни се на света, за да ти се усмихне и той...

Това е продължение на серията "специално поръчани"... Един слънчев ден получих мейл от Ваня и Биляна (от www.hubavipodaraci.com), в който се говореха много мили неща, но и това, че ако мога, би било добре да измайсторя подвързия с надпис(и)-все пак броя и този на крилцето, упоменаващ собственичката на книгоподвързията... И така получих огромната свобода да мисля в насока "нещо розово, бяло и кафяво" + надпис... Никак не е пролетно вече, но пък ми е някак пролетно все още на душичката, та затова и може би такава подвързия ме осени :)
Книгоподвързията на Калина "Усмихни се на света, за да ти се усмихне и той" е ушита изцяло от естествени материи - памук, памуко-производни и дървено цветче за книгоразделител. И е с размери 21 см х 16 см...

 та... лицето...

и дръвчето... на гърба...

книгоразделителят...

:)

и в цялата си прелест...

3 коментара:

  1. Eeee новото ти велико творение... МНого е разкошнотийско... Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво и от мен! Японски вишни ли са това? Аз навсякъде тях виждам, тъй че може и аз да съм си виновна. Страхотен надпис за притежателката - много мило и лично:) Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. ееххех, Кети, чак пък разкошнотийско и велико... Всъщност надписът си беше поръчан от Ваня и Биляна, но е мил, наистина. Японска вишна?! Теа, благодаря ти, намести ми съмненията :)Незнам какво е, знам само, че ми беше едно шашаво пролетно насред август?! :)))

    ОтговорИзтриване