За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

понеделник, 25 юли 2011 г.

Големият кораб... минава

Не е особено лесно да те споходи морско вдъхновение като си далеч от морето, но да кажем, че ме осени морско вълнение от броенето на оставащите дни "до ваканцията" на морето :))) Е, на моята почивка няма баш кораби и фарове, които да светят през нощта, но пък има едни малки рибарски лодки, в едно тихо заливче... и Ангел и Сакис (хлапетата на собствениците на рибарската кръчма съвсем на плажа), които сме ги кръстили (единодушно компанията ни), че са като изкарани от "Синьо лято".
И явно толкова ми се е затъжило, че благодарение на "вълнението" измайсторих морска книгоподвързия. Памучна (в по-голямата си част, ако изключим хастара от полиестер) и достатъчно голяма да побере книга с размери 25 см х 16 см (височина х ширина) или с обем около 350-400 страници. 

така, това е корабът... и лицето на книгоподвързията

а това - фарът или гърба на книгоподвързията

в целия й блясък...

и синия хастар :)

книгоразделителят-котва ми е особено любим... 

Май най-вече заради факта, че е различен от досегашните... регулируем е (на дължина, разбира се). Измислихме му механизъм (признавам, с помощ вкъщи), с който да прибираме и отпускаме котвата... Разпробих лицето на книгоподвързията, промуших разделителчето през дупчицата и... зашит в горния си край, получих регулируем книгоразделител.

другата част... на механизма :)

Ако сте харесали идеята или имате нужда от морско настроение, пишете ми... или ми се обадете (има инфо в профила ми), за да измислим кога, как и къде да ви пратя подобна книгоподвързия :))) Тази вече намери нов дом...

Няма коментари:

Публикуване на коментар