За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

вторник, 12 април 2011 г.

Първи опити за patchwork

От години ми се ще да имам одеалце на кръпки! Нейсе... от днес вече имам :) Макар и не за мен, а за моята красива племенница... Май от този факт усмивката ми става още по-широка... С две думи, преди седмица време, обходих магазините за платове в Пловдив, за което благодаря на Гери за компанията и критичната и трезва оценка в някои случаи (Кукич, благодарско!)... после чертах, смятах, кроих рязах парчета... сглобявах кръпки... после събрах информация от професионалистите в бранша (добре, че са ми роднини и ме търпят с всякакви странни въпроси) за по-добрата вата, грамаж и т.н. И в крайна сметка се получи едно слънчево и весело бебешко одеало... с кръпкосано лице и гръб на калинки... макар и не всички да са балеринки. 

 с размери: 90 х 140 см

без манекен... с акцент на одеалцето :)

с акцент на цветчетата и облачетата...

... които са ръчно шити апликации... 

а това са и калинките... или както гласи надписа за някои от тях My name is Lily

Доволна, че одеалцето беше одобрено от Михаела и харесано от нейните родители (които ми  поставиха нови задачи), се вдъхнових за поредната порция... книгоподвързии?! Замислила съм една нова серия подвързии... подходяща, надявам се за пролетния Handmade day или пък за някого преди това... само кандидати да има! 
До скоро... 



Няма коментари:

Публикуване на коментар