За правата, употребата и злоупотребата

* Ръкоделията в този блог са продукт на авторско право и учтиво моля всяка употреба на снимки, текстове или части от текстове да бъдат съгласувани на посочените начини за контакт!

email: tsvetkashka@gmail.com
mob.: +359 887 871423

събота, 19 март 2011 г.

Вдъхновение с пингвини

Напоследък изоставам с попълването на блога... за което съжалявам дълбоко и моля за извинение всички вас, които следите скромното ми творчество, благодарение на пост-овете ми тук. Ще се поправя и ще се постарая да качвам по-навременна информация, както и да запълня липсващите "проекти" тук. 
Та, ако мина на конкретна тема, последното ми вдъхновение са трите подвързии, за които получих пълната свобода да ги съчинявам както ми е удогно и удобно, с каквато апликация искам и ми хрумне... с единствено условие-да вмъкнем инициалите на децата, за които ги правим...  M за Maxime, L за Lylian и P за Pascal... 
Разбира се, първоначалната идея беше доста по-различна (мислех за три различни една от друга подвързии, с три различни животни)... но крайният вариант някак ми допада доста повече. Та, в резултат имам 3 пингвина в различна ситуация :)) 
Материите? Ами, основно памук и естествени материи, с много малки изключения (около крачетата и човките на пингвините-шушляково производна някаква материя, както и поларените облаци на една от книгоподвързиите). Размерите... са ясни - 24 см х 15 см (височина х ширина).




Maxime:

лови риба...

в цялата му прелест...

и в отворено положение...

M като Maxime...

Pascal:

чете книга...

и се препича...

и книгоразделителят...

P като Pascal...

Lylian:

ще плува... с пояс :)

в разгърнато положение...

и поглед към вътрешността... :)

компанията... :))

и акцент върху инициалите...

Приятно четене... Maxime, Pascal et Lylian :)))

2 коментара:

  1. Здравейте. Много ми харесаха тези подвързии с пингвините. Сигурно не се продават, но бих искала да попитам дали все пак мога да ги купя. Ще зарадвам едно момиче което ще ги оцени по достойнство. Благодаря предварително. Може да ми пишете на мейл: tnkrasteva@yahoo.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Таня, ще Ви пиша мейл :) Да, това са доста стари подвързии, които още преди години зарадваха притежателите си :)

      Изтриване